Cookie instellingen

Deze website maakt gebruik van cookies.

Voor meer informatie over het cookiegebruik en het verwerken van gegevens, bekijk onze cookie en privacy verklaring

logo-wuestman

Wuestman: verbeter het werkgeluk en de werkrelatie

Voor Wuestman is 'werkgeluk’ een van de belangrijkste begrippen. Deze partner van ons helpt klanten om een optimale werkomgeving te creëren voor samenwerking & ontmoeting. We werken inmiddels 3 jaar samen met Wuestman. Hoog tijd dus om terug te blikken op deze samenwerking! We spreken Arthur Noordermeer, die al sinds 2004 directeur is bij Wuestman. 

De uitdaging & hoe het begon

Al voordat corona zijn intrede deed, kwam Wuestman in contact met Lydis rondom het onderwerp videoconferencing. Arthur vertelt dat ze eerst een ander merk voerden, maar dat na verloop van tijd Yealink met steeds interessantere pakketten kwam. Het kostte even om het vertrouwen te winnen, maar uiteindelijk bleek de kwaliteit van de apparatuur zichzelf te bewijzen. Bij Wuestman werd een knopje omgezet en Yealink werd opgenomen in de propositie. 

arthur-directeur-wuestman

“Door het contact met Lydis ontdekten we dat er achter Lydis & Yealink een heel serieus team zit met veel expertise. Dat je iemand kan bereiken binnen Nederland voor het antwoord op (technische) vragen, is echt een groot voordeel. Toen we zelf nog geen systemen hadden staan, kon ik bij Lydis in de showroom alles goed bekijken. En de pro-actieve houding, daar houden wij wel van!” 


- Arthur Noordermeer, Directeur bij Wuestman

wuestman-yealink-oplossingen

De oplossing

Wuestman biedt tegenwoordig een breed pakket aan Yealink hardware aan via Lydis: zowel all-in-one videoconferencing bars (MTR on Android) als room systemen (MTR on Windows). Een voorbeeld van een systeem dat ze zelf ook gebruiken is het MVC940 multi-camera systeem. Dit wordt ook veelvuldig bij Wuestman gedemonstreerd aan klanten.  


Arthur: “De MVC940 voor Teams is echt een onderscheidend producten. Andere merken bieden dat nog niet aan op die manier. Voor het demo-en van dit soort oplossingen aan onze klanten geeft Lydis ook pro-actief advies. Bijvoorbeeld om eraan te denken te laten zien dat de UVC86 camera je geautomatiseerd kan volgen!” 

wuestman-banner-met-yealink-touch-panel
lydis-videoconferencing-configurator

Samenwerking bevorderen

Wuestman helpt klanten het samenwerken te bevorderen. Ze adviseren de klant in een passende oplossing. Hierbij gebruiken ze ook wel de videoconferencing configurator van Lydis. Dan weet je precies welk systeem je in welke situatie nodig hebt. 

“We gaan voor volledige integratie met passende producten en diensten. Naast het verkopen van devices, verhuren we ook bijvoorbeeld UVC40 USB videobars. Een van de voordelen van Yealink is dat de time to market best wel kort is. Ze brengen snel nieuwe producten op de markt, met de nieuwste technieken. Zo gaan we ook de Yealink RoomPanel opnemen en zelf gebruiken. Zo kan je altijd veilige & toekomstgerichte systemen aanbieden.” 


- Arhur Noordermeer, Directeur bij Wuestman

Over de samenwerking met Lydis

Het productportfolio van Yealink is erg breed, waardoor het voor een klant soms zoeken kan zijn welke devices je het best bij elkaar kunt gebruiken. Ook worden er vaak nieuwe producten gelanceerd, waarvan de nieuwste functies toelichting verdienen. Wuestman zoekt Lydis op bij dit soort vraagstukken, zodat ze hun eigen klanten dit kunnen uitleggen. 


Arthur geeft aan tevreden te zijn met de samenwerking. Vooral op het vlak van integratie loopt Wuestman weleens tegen vraagdstukken aan. De techniekafdeling & binnendienst van Lydis helpen hierbij. 


“Bij Lydis kan je je vraag kwijt en wordt daarop geanticipeerd. Er zijn natuurlijk ook weleens mindere situaties, maar die lossen we dan samen op. Zo hebben we eens een nieuw vergadercentrum ingericht voor de gemeente Katwijk, waarbij wat problemen speelden. We hebben deze klant toen meegenomen naar het kantoor van Lydis, waar we het gezamenlijk opgelost hebben. Naar mijn smaak is dat traject goed verlopen!” 

wuestman-werkgeluk-factor

“Wij zijn leverancier van werkgeluk. Voorheen leverden we enkel producten of projecten. Maar we gaan steeds meer de nadruk leggen op AV as a service. Denk daarbij aan een volledig ingerichte vergaderzaal als dienst. Samen met Lydis helpen we zo de eindklant.”


- Arhur Noordermeer, Directeur bij Wuestman

tiemen

Wil je ook hulp bij het faciliteren van hybride samenwerking?

Neem contact op met accountmanager Tiemen Urban.